Van junk naar nieuwe Restauratie mijn Sinclair C5

 

SINCLAIR C5

Hallo dit is mijn Sinclair c5 Ongeveer de eerste elektrische fiets in productie van 1985 Engelse uitvinder  Sir Clive Sinclair 

heb het overgenomen van de man Hij had de tijd niet meer ervoor motor deed het niet enzovoort enzovoort lag ook in duizenden stukjes in een grijze vuilniszak zie foto.  

Klik op deze link Sinclair c5 videos


Ik heb hem helemaal uit elkaar gesloopt en dat is een hele grote klus had ik niet verwacht maar ik heb elke seconde van genoten Ik heb operatietafel Houten Pallet gemaakt om makkelijk erbij komen hoef je niet te bukken elke dag

Ik heb de fiets voor een redelijke prijs gekocht voor € 225 
Sinclair C5
         grote klus had ik niet verwacht Ik heb hem helemaal uit elkaar gesloopt


Sinclair c5 frame was zat niet veel roest 
op 
even lekker schoongemaakt




Ik heb hem helemaal 
gewassen en schoongemaakt en opnieuw gespoten en gepolijst met staalwol en nieuwe moeren en ringen 

Ik hoefde bijna niks 
te vervangen van 1985 
goede kwaliteit 

alleen stuur-lager van € 2.50
en schakelaar van € 13.50
en een nieuwe remkabelset
gekocht voor € 12




en ik heb nieuwe Binnen en Buitenbanden gekocht

1x Buiten voor Band was € 11.95
2x Buiten Banden was € 69
3x Binnenbanden is € 14.70

TOTAAL € 95.65

Pfff ....dat is hoop geld zeg
maar dan hebt je wel iets
goeds Nou ja dan Ik heb wel
een mislukte BuitenBand
gehad MAAR De verkoper
heeft me een nieuwe
buitenband opgestuurd


Wordt vervolgd !!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Populaire posts