Mijn telescoop

mijn bijzondere polarex telescoop 132F Pier Deze type kom je niet snel 1 2 3 tegenen en ik denk niet veel van zijn, ook zijn er groter telescopen van deze polarex of unitron Mijn telescoop is echt mooi Dessing om van te kwijlen telescopen van nu zijn of hebben geen ziel meer ja vroeger kunnen men mooie dingen maken ik weet van de eigenaar van deze 132F-polarex Dat vroeger in HONKONG was en latter naar Duitsland kwam, jaja vere rijsje voor een leuke prijsje en toen kwam het naar mijn toe. is bijna nooit gebruikt dus all nieuw toen ik hem krijg je weet wel mijn brain-chip-processor kon niet meer verwerken haha:) zo mooi zeg aggg ik kwijl nog ervan, O bijna vergeten ja kwam met Extra Dingen pier was in twee delen de voet of onder kant was best zwaar en lang pier was licht en dan gaat de mount erin !!! wat een ding zeg ? O,M,G haha kan je zeggen (( Deutron en Star Spectroscope en Houten-Statief en Astro-Camera en Doos-Set-Oculairs en Motor en Doos-Set-Tools )))en nog meer Onderdelen wow zeg !! later besef je wat heb ik gekocht ja een bijzondere POLAREX 132F PIER ik hen een mooie video gemaakt

word lid https://www.patreon.com/LivePolarex 
hier is de LINK  ====> Assembling this Giant Massive Telescope 132F  


 

Star Spectroscope gekocht zie Links

 https://youtu.be/Erm4hlVWrPM

Reacties

Populaire posts